| Hjem | sygdom | Fødevarer | Sundhed | familie | Fitness |
  • My First Orlando Vacation - The Beginning

Jeg kan ikke tro det er 27 år siden, vi sætter vores første Orlando ferie pakke sammen, har sådan en masse sket siden da. Børnene er vokset op, og vores datter er blevet gift, og præsenteret os en yndig barnebarn. Have startet og køre min egen virksomhed i Storbritannien min mands job bragte ham over til Florida og vi til sidst flyttede hertil i 2002. Siden da har vi sat op, styres og sælges på en meget succesfuld virksomhed administrerende ferieboliger i Orlando-området. Ikke alene har der været store ændringer i mit eget liv har der også været store ændringer i Orlando-området med en udvidelse af Disney World, tilføjelsen af ​​de to Universal parker og stigningen i indkøbscentre. Faktisk er der så meget at gøre, du kunne tilbringe tre uger her og stadig ikke gøre og se alt. Naturligvis bor her vi se ændringerne hele tiden, men det fik mig til at tænke på den første gang vi kom til Orlando for at once in a lifetime ferie og jeg besluttede at skrive vores erfaringer ned, hvis det kan være til hjælp for nogen tænker på ferie here.I huske, hvad et stort udvalg af følelser jeg følte, da vi besluttede på vores første ferie i Orlando. Efter at have kigget på flere Orlando Vacation pakker, vi besluttede, at vi ville bygge vores egen. Vi reserverede flyvningen, billeje og vores første nats hotel i Tampa. Vi havde sendt til alle kæden hoteller brochurer og vi skulle til at bestille vores fremtidige hoteller, som vi gik. Året var 1982, og børnene var fem og syv år. Jeg husker blive nervøs, fordi det var en lang flyvetur, og jeg kan ikke lide at flyve. Jeg var betænkelig, fordi Amerika havde kanoner og ville det være sikkert at tage mine børn der, men jeg var også meget spændt ved tanken om at besøge et land, jeg havde kun set på TV eller i film. På det tidspunkt boede vi i det nordlige England og havde til at rejse 200 miles til Heathrow lufthavn for at fange en direkte flyvning med Pan Am til Miami og derefter få en tilsluttende flyforbindelse til Tampa. En eller anden måde lykkedes at holde børnene morede under den lange flyvetur over Atlanten og i løbet af kort mellemlanding i Miami lufthavn. Jeg husker, da vi landede på Miami og piloten satte flyet ned, så hårdt vi prellede landingsbanen og landede ned igen. Jeg tror ikke, jeg var den eneste, der udlejer en lille skrig! Landing i Tampa var meget bedre, men bogstaveligt fem minutter før vi landede vores 5 år gamle søn gik i en dyb søvn! Vi plukket op vores leje bil i lufthavnen og indså vi havde mødt vores første problem. Hverken min mand eller jeg selv nogensinde havde kørt en bil med automatgear før og havde ingen idé om, hvordan du sikkerhedskopierer denne bil ud af sin parkeringsplads. Følelse snarere dumt, vi måtte gå og spørge, hvordan at køre en bil med automatgear! Dette var den første antydning af, hvad uskyldige udlandet var vi! Den næste kom, da vi ankom til hotellet vi havde reserveret Tampa ikke langt fra lufthavnen. Da vi kørte ind på parkeringspladsen, vi indså, at det måske er måske ikke den mest udsøgte områder, som der var en bande af unge på gadehjørnet. Min mand gik til at kontrollere os forlader mig og børnene i bilen med instruktion om at låse dørene! På dette tidspunkt var vi trætte, da de fem timers tidsforskel betød, at vores kroppe troede, det var midt om natten, adrenalin kørte ud og alle vi ønskede at gøre var søvn. Næste morgen var vi op på noget som 5:00, sultne og raring at gå på vores ferie. Efter at have fået klar min mand besluttede at se om der var nogen steder åben for morgenmad så tidligt på morgenen så hurtigt fastlagt til fods på udkig efter en McDonalds eller noget. Jeg fik børnene klar, og derefter kiggede ud af vinduet. Der var grupper af mænd på gaden, der for mig, en fremmed i et fremmed land, så afgjort lyssky tegn. Jeg er sikker på, de skal have tænkt over, hvem den idiot vandrer rundt ser tabt på dette tidspunkt af morgenen var! Min mand ankom tilbage efter hvad der føltes som timer, men det var sandsynligvis kun et par minutter, for at sige, at han ikke havde fundet nogen steder, men vi vil tjekke ud og modregne ned langs kysten, og vi ville finde et sted langs way.Now vores ferie var begyndt for alvor. Vi modregne fra Tampa sydpå til Sarasota som i vores forskning dette syntes ligesom et rart sted at starte vores ferie. Det var store, hvis en smule skræmmende, kørsel på disse enorme motorveje forsøger at huske at køre på den "forkerte" side af vejen. Vi til sidst endte på Longboat Key, kunne lide udseendet af det og besluttede at bo der for et par dage. The Holiday Inn kiggede stor, så vi besluttede at reservere derinde. Desværre de ikke har nogen plads til den første nat, så vi til sidst fandt et sommerhus til leje lige på stranden og besluttede at bo der. Børnene troede, det var store. Havet var så varmt og klart, sandet så hvidt med masser af skaller. De har også fundet nogle små venner til at spille med, der viste dem sand lopper på stranden, noget vi ikke var bekendt med. Sommerhuset var rart, men Holiday Inn havde meget mere at byde på, og vi ser frem til at gå der. Dette var et sted for en række af de første erfaringer. Det var, hvor vi først så den video game Donkey Kong (den fyr, der var at spille det holdt løfte hans ben, hver gang Mario sprang over tønden), så vi marsvin i havet for første gang, og vi oplevede også vores første orkan advarsel. Okay det er alt for tiden. Check tilbage i et par dage for den fortsættende saga af disse naive briterne, der troede, de var så vidende